happy birthday fara leona

hye u olls..?? hehe hari ni merupakan hari jadi kwn I .ala,yg relationship aku tuh.heeeeee nama die Fara Leona.eh silap2,tu nama glamour die(cm artis plak).nama sebenar die Farah Farhana BT.Arbain.nseb bek ad blog.bleh la aku wish kt sini.sape nk tau perangai die cm ne? angkat kaki! haha die ni kat skola suka cari gado.die jadi taiko.die suke blasah I.April Fool! mne ade la.aku sbenarnye xtau lgi perangai die cm ne.hee ap punye relationship lah aku ni.aku start kenal die since form 1 but x rapat sngat.kwn cmtu j.n the this year bru r rapat.haha



so,di kesempatan ini aku nk ucapkan happy birtday to u.semoga,dilimpahi rezeki yg melimpah ruah.don'noty2.blaja rjin2,kate na jadi doktor kn?? tingkat kan lagi effort.but,the most important is jgn lupa solat.tnpa iringan doa ,walau berapa bnyak pon kite usaha,ia xkan jadi.

aku tau suara aku merdu,so aku n 'kugiran'aku akn nyanyikan birthday song tok kau.hehe



so sweet........
hehe daaaaaaa


No comments :