i'm going to finish this novel

No comments :


Penulis: Iffa Zalia
Penerbit: Alaf 21
Harga: RM 19.90
ISBN: 978-983-124-565-1
Halaman: 544 muka surat

Sinopsis:

ALLYZA terperangkap dalam dunia cinta remaja. Cinta pandang pertama memusnahkan dirinya. Insan yang ingin dikasihi untuk selamanya mengkhianati kepercayaan yang diberi. Natijahnya, hati yang naif dan rapuh itu tidak mampu menanggung kehampaan dan kekecewaan. Dia dan Erry berpisah jua akhirnya.

Masa yang berlalu tetap tidak dapat memadamkan ingatan lampau. Dirinya yang tidak suci dirasakan tidak layak berdampingan dengan lelaki budiman. Sekeping cinta yang dihulurkan Haziq, tidak mampu dibalas. Dia malu untuk berterus terang mengenai keaiban kisah silamnya.

Tanpa disangka, Erry hadir semula dalam hidup Allyza untuk membuktikan keikhlasan janji yang pernah dilafazkannya dulu. Gadis itu gembira dengan kehadiran Erry di sisi. Barulah dia tahu bahawa Erry tidak bersalah dalam kejadian hitam yang menghantui dirinya. Kebahagiaan yang diimpikan, tetapi keperitan yang diperolehi. Saban hari dirinya dilukai dan disakiti. Akhirnya dia membawa diri. Allyza redha dengan apa yang bakal terjadi...

brlatih 4 nashid

No comments :
http://2.bp.blogspot.com/-BmmNMJcL5j8/TdJEFWlG9bI/AAAAAAAABLM/DU5OEyhlafw/s1600/tumblr_lkajm0WuHd1qg8gkuo1_500.jpg


hye.wah,xsbrnye nk brtanding for nashid next week.thn ni dh 2kali anta nashid wanita.best tuh.yg dulu nya dkt skola kjohari(skola lamaku) kami dpt no.3.kali ni plak brtnding kat UPSI .haha kalo mng best tuh.mlm tu jgk kena buat prsembhan for hari konvokesyen.hopefully,we will do much better from others.huhu mse tnggl brapa hari je pon.xsmpai sminggu kalo ditolak dgn cuti skola.kami kene pilih dua buah lagu.hehe xsbr2.aku kena cpt ni,entry ni ak tuliz time pagi nk g skola.k la,tata.

Lol

No comments :

http://4.bp.blogspot.com/-Z4c_j4SB-ag/TdJFH_cgquI/AAAAAAAABLw/0V4WZvCxJUM/s1600/tumblr_lb5pt6EVT61qdy65mo1_500+%25281%2529.jpg

assalamualaikum.
hye,semua.semoga sihat slalu.sekejap rasanya masa berlalu.sebentar saja lagi Ramadhan akan menyapa kita semua.tidak sabar rasanya.hehe
lps j pramian sekolah ,smua pakat kene study.adoyai,rse cm mlz jep.ye la kan slama brapa mngu xblaja n xmasok klz.tu pon sbb sbok.lps ni dh xde alsan dh .hmm study,study,study.

ok,let's talk about ur 'cita-cita'
korg bila bsr nk jdi ap r?i mean ur ambition,pekerjaan korg bila da bsr.
setiap org msti ad cita-cita kan contoh nk jdi doktor,pensyarah n whatso ever la.
seriously,aku xtau nk jdi ap.dlu aku nk jdi pnsyarah.tpi bila pikir2 blek,bosn lah.asik menghadap krja yg same j.haha aku ni laen skit.aku cpt bosn.aku nk kan pkrjaan yg adventure.skang ni ak rase cm nk jdi doktor tpi bkn doktor pembedahan lah ye.hehe doktor kanak2 ke.dieorg comel.hehe
k la.tata

Raja Muda Nazrin MERASMIKAN SEKOLAH AKU.

No comments :


alhamdulillah.setelah setahun lebih pihak sekolah menunggu bagi hari perasmian sekolah sempena sekolah yg baru dibina dimana kosnya mencecah jutaan ringgit akhirnya selesai juga.Sekolah kami akhirnya dirasmikan oleh Raja Muda Perak,Raja Dr.Nazrin Shah Ibni Sultan Azlan Muhibbuddin Shah.Setelah penat menjayakannya pihak sekolah akhirnya bolehlah menarik nafas lega termasuk lah saya.tanggal 12 bulan7,merupakan hari perasmian sekolah kami.ramai tetamu2 V.I.P ,V.V.I.P ,dan pihak media,datang ke majlis tersebut.sebelum perasmian,persiapan telahpun dijalankan dengan jayanya. ok,jom tengok gambar2 yg sempat disnap oleh aku n the geng.



aku bersama yana di belakang pentas.


zyera n aku
amacam,boleh x aku jdi pegawai bsar.hehe inilah tmpat raja muda berehat.
sedap tuh dduk ats kerusi uh.rse cm nak tidur.



zyera,aku,fara,yana n lily.sempat lgi kami bergambar di pentas .


hehe .best



dh mcm forum aku tngok.haha siap aku pkai kot lgi tuh.



ha! nilah tmpat raja muda nazrin tuh nk duduk.hehe



ank spe la ni.shopping bukan main lagi.
beg2 smua ni tok tetamu V.I.P N V.V.I.P


hari sebelum perasmian aku,yana,fara n iera terpaksa duduk kat sekolah n balek lmbat smpai kol 10lebih.dh lah kami semua pkai bju skola.huhu tpi best wok.menikmati suasana mlm di sekolah.
pada majlis perasmian tuh,aku n fara jdi penyambut tetamu.best.dpt jmpa ngn V.V.I.P siap senyum lagi tuh.pastu sedang kami buat kerja ad sorg kameraman ni tetiba je tgkap gmbr aku n fara.dua kali lak tuh.aish,hehe k la.tata



perpisahan ini

No comments :


assalamualaikum.hye.lme jgk kan ak xpost entry ni.aku sbenar nye xtau nk post ape.heeeeeeeee

aku suka sangat lagu 'perpisahan ini by aizat amdan'.lagu ni la yg aku ltk kat blog aku.haha
lirik die amt brmakna buat aku.die bkan nye pasal cnta2 smua tu,tpi it's all about friendship.

Di sini bermulanya pertemuan yang terakhir
Kehilangan amat terasa di hati
Mungkinkah ini yang tertulis di tangan takdir
Ku terima perpisahan ini

Dulu kita satu jiwa satu impian
Susah dan senang kita bersama
Namun itu semua hanya sementara

Hanya lagu yang menjadi ingatan
Hanya lagu yang menjadi kenangan
Seandainya masa itu kembali semula
Ingin ku memiliki lebih dari itu

Mungkinkah ini yang tertulis di tangan takdir
Ku terima perpisahan ini

Perpisahan yang tak ku duga telah terjadi
Dirimu pergi biar ku sendiri

Dulu kita satu jiwa satu impian
Susah dan senang kita bersama
Namun itu semua hanya sementara

Hanya lagu yang menjadi ingatan
Hanya lagu yang menjadi kenangan
Seandainya masa itu kembali semula
Ingin ku memiliki lebih dari itu

.'kauthar,yusniati,shikin,syakira,erin n fara leona,syera,syaz.'