entry campor



Amazing-exam-laughs11_large

hye korang.mnggu depan dah mula start ujian selaras dua.hope dapat buat yang terbaik.HAHA disebabkan kerajinan yg melampau aku suda selesai study sejarah.ade ke mak aku cabar aku dapat 100 untuk test ni.heee boley ke?? tak nak aku dapat full marks.nnti tiba-tiba result down plak untuk exam akhir tahun ni.but, i will try to do the best la.for my mom.heee

masok hari ni dah hari ke enam kita semua berpuasa.terasa sekejap je.pejam celik pejam celik tiba2 dah raya.hehe xsabarnye.dah beli baju raya?? ala,relaks r,lambat lgi pon.

ha ni dia.perbualan antara aku nga relationship aku nih. si gadis Fara Leona.hoho but,i'm not a lesbian ok.my friend lah.heeeee

oit Fara,dh la xdtg ari jumaat.sdih3.aku ngan lily je.asik gelak j.rugi ekau xde.xley na join skaki.hehe xpe2.ko rndu ngan ilmu aku j rupenye.tau la aku ade ilmu silat n taekwando.tali pinggang hitam.eceh3. betol ke fara ? pernah ke aku masok silat n teakwan.heeeeee dlm mimpi je lah. taekwando tu penah cm penah.kawan sporting aku ajar time form 3.Kauthar abdul halim tu la.budak comot.haha

k daaaaaaa

No comments :