hey buddies

assalamualaikum.hello buddies! header ku suda bertukar wajah,hee esok skola,terasa malas pula
diri ini.malam pulak ada tuiesyen physics.dari pukul 8p.m hingga pukul 10p.m so tired.tapi,nak buat mcm mane.terima seadanya.hari ni terasa diri ini mau post tentang kawan-kawan baru aku la.sudah korang tahu bahawa kawan lama aku yang sngat sporting+baik+best dah berhijrah ke skola lain iaitu KAUTHAR,YUSNIATI N BAITI.ok,skrang ni kwn baru aku plak.nme die erin,fara n hazirah.erm,best la jugak kawan ngn mereka tapi xsehebat aku kwn ngn kwn lama aku.eceh3 sory kawan.yah,maybe aku xknal diorang lagi.tapi aku suka la skola baru.hehe sbabnye smua barang2 experiment blom lgi dgunakan.hehe org pertama la kiranya ni.skarag ni aku nk kumpul sijil bnyk2 n dptkn no1,2,3 atau 4 dlm kelas.baru org pndang.hehe ok,kwn first ak namanya erin.die bertudung laboh!! hehe dia bercita-cita nakjadi doktor psikotari.hebat! sejak aku kwn ngn die,aku bnyk tau pasal prob.die,kwn2 die.die pon bnyk bgi nasihat itu ini.haha erin u r de best.thanks buddies.ohhh ya die pon same tmpt tusyen ngn aku.pnat wok!! k disini saja.mlz nk post panjang2.

No comments :