Ujian Selaras



hey:face38:,,tdi da start exam:119: bgi dak form4 n form 5.. so
aku trpaksa la mnjawab
:u: exam trsebut dgn hati:n: yg xrela
tdi just paper biologi n add math
ok,first exam bio,erm krts tu sng kalo korg bace buku
:90:
urghh:face16:!! time jwb tu plak tibe2 aku dmm:face23:..ksian
tpi nseb bek hari sebelum tu aku
:face12: ad la study ckit2 xde la bnyak
aku ni ratu
pemalas ..hee
bley tahan la soalan die,tpi kalo org pandai msti die ckp snang je..haha
aku ni maybe 50-50 kot
next,paper addmath..wah
:119: semangat giler aku..da r favourite :h:subj.aku
ohh sayang
:60: ku add math:119: kah3
soalan die best la..tpi ye lan takot gak bnyk salah
korg doakan aku
:95: dpt add math 90lebih tau..haha
suda selesai la ujian tok ry ni
selepas rehat kembali belajar seperti biase
____________
__________
______
____
___
_
_

alamak sok ujian sejarah,b.melayu,p.islam n math
:119:
aku nga xde mood:face15: ni..bkan sbb ape tpi malaz..satu penyakit yg
tidak boleh dihilangkan haha



♥ selamat datang ♥ p/s:face18: weyh!! yg prtandingn
nashid tu,bkn dipertandingkan pda bulan 6 tpi bulan 3
habislah kiteorg