exams are over

Ohh Yeah:119: akhirnya ujian:90: bulan march sudah habis,seronok ni:face28:.


tapitapi,takot la pulak nk tahu markah:128: berapa yang aku dapat. tengok muka cikgu :face66:semua macam nak tibai orang,:113:menyeramkan.tambah lagi,cikgu addmath aku,die kata sape bawah:86: 50 kena la rase pukulan:face16: pembaris nya itu.

tapi,ni baru first stage so:face19: gagal sekali bukan bermakna gagal selamanya.sapa yang xpernah didunia ni merasai kegagalan,tipu namanya.oklah aku bagi contoh,yang pembuat ramuan kfc tu bukan senang2 je die dapat ramuan rahsia tu.


ingat boleh jatuh:D dari langit ke hape:s: itu cerita dongeng:88:sayang oii.dia telah bnyak menempuhi kegagalan untuk membuat ramuan tersebut dan akhirnya dia berjaya.disebabkan apa:s: kerana :face25:sifat berusaha keras beliau apabila gagal.dia langsung tidak berputus asa,malah mencubanya bnyak kali.

KFC_voucher




dan akhirnya,apa yang dia dapat:s: sehingga ke hari ini namanya tetap disebut-sebut walaupun dia sudah tiada.end:119:haha aku nak jadi macam dia la.bangkit daripada kegagalan.

ohh yee,hari tu aku ada tengok cerita barbie-a fashion fairytale.beast giler.bukannya ape dia mengisahkan tentang rekaan baju2.ish,aku da r minat ngn fashion designer.tengok baju - baju yg dlm kartun tu lukis,perghh cantik,bergaya lak tu..heee suka sangat:119:


Barbie A Fashion Fairytale

sebelum terlupa,aku:95: nk share cerita ngn korang la..hari jumaat:c: ,kwn aku namenya D n A bergaduh..dah la kiteorang geng :53:sejak drjah 4lagi..tup2 leh gado,..aku xpercaya sebab kiteorg selalu baik2 je.yg kwn A ni mula2 wat hal.semenjak duk at kelaz:face18: kira bwh2 r,perangai die lain macam disebabkan morningterikut ngan geng2 yang ade di dalam kelas dia.xtau la ape kesudahan persahabat dieorang.yang pasti,aku x masuk campur beb..k la itu je ler
byeblogwalking

♥ sebelum terlupa♥ kertas chemistry dah dapat,nak tahu?lu pikir la sendiri, yang pasti bukan gagal.peace!!

No comments :