nashid masok peringkat daerah!!

slm smua:128:hai korg,, cm ne ngn skola ry ni best ark:120: hee ry tu kn aku ad post psl prsembhn nashid sempena maulidurrasul,,ry jumaat ry tu kiteorg wat prsembhn:119: seramai 10 org..lps je kiteorg abis nasyid smua tepuk tngn:n:,,n then ustazah sarimah sroh masok prtandingan:131: peringkat daerah lak,..bulan 6 nanti..so,kiteorg kene brlatih:113: mulai esok.. tu baru 1 offer,dtg pulak cikgu hasnabee suroh kumpulan kiteorg masok minggu bahasa..koir rasenye..thun ni kire aku aktif:88: r gak koko..aku nk dapatkan sijil :95:je sbenarnye kah3 untuk spm nanti! wei,doakan aku berjaya ujian minggu hadapan tau,,tukar topic plak lah ye??
smalam aku try la wat soalan add math bab 1:function susah jgk tpi,selepas aku study punya study:u: sehinggakan tidur pada pukul 1 :face18:akhirnya aku paham jua..eceh soalan die just berbelit belit je..ohw korg,k la..kol 4.30 ni nk kene g study at umah kawan aku namenya dayana(dienilah ktua nashid kami)suara di merdu giler3 :119:nk study physics n chemistry at umah daya bersame same azira! k tata

No comments :