contest blog paling hebat

wah!! first time msok contest;)..hehe ye la,slalunye aku sibuk
xleh bkak blog slalu,,ok3 contest ni dianjurkan oleh cik aida shafiena:95: dan cik mya:95:
yg brtajok contest blog paling hebat :119:



step-stepnya: jeng3

1.WAJIBB FOLLOW blog http://lilyvsdaisy.blogspot.com dan http://diarionlinebudaksetan.blogspot.com/

comel
da follow brtahun lamenye..hehe

2. Buat entry bertajok Contest Blog Paling Hebat By Aida Shafiena, entry korang mesti lah mengenai apa yang hebat mengenai blog korang dandan blog Aida Shafiena nie atau blog Mira

comel
yg hebat nye pasal blog aku ialah:
:h:maybe pasal lagu.aku kn ltak lgu nashid,so boleh la menginsafkan sikit diri korg tu.
:h:second,blog aku bnyk gmbr cute kawaii,comel..jgn jeles
:h:third,aku slalu kalo wat entry msti dlm bahasa malay..aku meninggikan mrtabat bahasa turun temurun negara kita..kira hebat r blog aku ..pndai
:h:and lastly,,blog aku hebat sbb di stiap post aku,,msti ade icon 2 yg comel+small so,die jdi cm mnarik bile nk baca..itu saje

aku pilih blog aida la..ape yg best nye:

:h:sbb button float fb die tu lain drpd yg lain..siap ad gmbr die mse kecik(comel tpi xsecomel aku mse kecik,hehe)
:h:header simple tpi cntik n belog die kemas
:h:bile die buat post,,msti best..kire die bnyk idea nk brkongsi,,dan ianye mnjdikn blog nye hebat
:h:n lastly,blog die hebat sbb irnie nadia marcello ad komen at post die..kire hebat la

3. Buat entry sekurang-kurangnya TIDAK KURANG DARIPADA 100 HURUF ! bukan patah perkataan tau :P

comel ala,trlebih sudaa....

4. Mesti masok kan banner contest nie kat entry and kat sidebar

comel
mission complete

5. WAJIB tag kepada 3 blog yang korang rasa menarik dan paling hebat.

~fatin liyana
~
~marleyna~
~hanim~

6. Akhir sekali , korang comment entry nie dengan sertakan sekali url entry korang tu tau

comel
mission complete boss


No comments :