Assalamualaikum. Hari ni aku rasa nak review pasal aku lah.As you guys know,I 'm NURUL SYAHIDA ZULKOFLI. Mula melihat dunia pada tanggal 16 July 1995. Sudah 17 tahun bernafas di muka bumi ini and bakal menghadapi SPM tahun ni. Aku mengambil aliran sains tulen iaitu Physics ,Biology, Chemistry,Physics + Tasawur Islam. Aku sekarang ni menetap di Perak,daerah Tanjong Malim dan bersekolah di SMK Bandar Behrang 2020. Aku bercita-cita untuk melanjutkan pelajaran ke Universiti Teknologi Petronas sekiranya berjaya memperoleh straigh's A.



Seorang yang suka berkhemah dan suka akan perkara yang sedikit adventures. Duduk bersama-sama Dayana and Lily dalam kelas. Seperti biasa,gang kamilah yang suka gelak,and buat bising. Azam aku untuk tahun ni ialah :


1)Focus ketika cikgu sedang mengajar
2)Study lebih masa
3)Pergi ke kelas
tusyen
4)Tidak membawa masalah rumah ke sekolah

No comments :