Situations



cap & capper, cartoon, change, changing, darling

Assalamualaikum warahmatuallah hiwabarokatuh.

Hello fellow readers. Semalam aku and my beloved friends a.k.a 4science goes to school. Kami datang sekolah not to studies but but hadir untuk mengambil buku teks Form5 next year. Empat orang yang tak ambil buku teks lagi. Maybe they had a problem or difficults to comes. tak pe. Tahun depan cikgu akan bagi jugak kat diorang. Seperti yang korang tahu, pelajar dalam kelas kami akan berkurang. Dengar khabar tiga orang nak pindah sekolah. I'm really sad. From ninthteen becomes sixthteen. Sikit gilos.

Tak sangka,tahun depan aku dah form 5. Spm weyh,mampus aku. Pejam celik pejam celik dah nak spm. Semalam seperti aku seperti baru sahaja budak 1tahun *ayat loga la kau
Tapi aku akan sadaya upaya berjuang untuk SPM ni sebab exam ni lah penentu arah mana yang kita nak pergi.Insyaalah,I will do my best. Focus on studies.Chayyok syida.

Esok aku nak balek kampung. Maybe smpai 20 haribulan. Tak dapat lah nak online . Hehe . ada kenduri kahwin.My niece, Wah2,tak sabar. Aku rasa ni first saudara terdekat aku kahwin. Lagipon mak aku nak tolong segala preparation diorang. Doakan perjalanan kami.Dedaaa

Take note: sebetul-betulnya banyak ujian yang kita lalui since we were new born.Tapi setiap ujian tu kita dapat laluinya dengan mudah.Why not ujian yang seperti ni kita xboleh hadapi.The only things that we need just a truthly friends and not a lier boyfie.

No comments :