entry campur

adorable, apple, bed, cream, lovely
*tiada kena mengena dengan yang hidup atau yang mati.

hye u guys..wah2,dah lama kan aku tak post entry.bukannya apa,terasa malas pulak diri ini..padahal,aku memang banyak cerita nak dikongsi.etry tok kali ni pon
aku tak tau nak post ape.ohh ye,23hb ni,aku and my buddies iaitu Lily,Fara,Yana n iera wil going to sungai Klah.xpernah2 nak join KEM PERDANA ni we.cuak pon ade.tapi,disebabkan tahun depan spm,so aku kenalah kumpul sijil banyak2.

Ahad ni kami semua pergi rumah cikgu Hasnabee..kls aku xramai.cuma geng2 aku.kami ajak kawan2 kami yg laen jugak.other classes n school.biar le ramai cikit. cikgu kata ,cikgu nak masak soto n macam2.xsabar rasanya weh.korang hado?? xde an.so ,diam je lah.ish jahat nya aku.sorry readers.

k la..tu je pon haha.

No comments :