Raja Muda Nazrin MERASMIKAN SEKOLAH AKU.



alhamdulillah.setelah setahun lebih pihak sekolah menunggu bagi hari perasmian sekolah sempena sekolah yg baru dibina dimana kosnya mencecah jutaan ringgit akhirnya selesai juga.Sekolah kami akhirnya dirasmikan oleh Raja Muda Perak,Raja Dr.Nazrin Shah Ibni Sultan Azlan Muhibbuddin Shah.Setelah penat menjayakannya pihak sekolah akhirnya bolehlah menarik nafas lega termasuk lah saya.tanggal 12 bulan7,merupakan hari perasmian sekolah kami.ramai tetamu2 V.I.P ,V.V.I.P ,dan pihak media,datang ke majlis tersebut.sebelum perasmian,persiapan telahpun dijalankan dengan jayanya. ok,jom tengok gambar2 yg sempat disnap oleh aku n the geng.



aku bersama yana di belakang pentas.


zyera n aku
amacam,boleh x aku jdi pegawai bsar.hehe inilah tmpat raja muda berehat.
sedap tuh dduk ats kerusi uh.rse cm nak tidur.



zyera,aku,fara,yana n lily.sempat lgi kami bergambar di pentas .


hehe .best



dh mcm forum aku tngok.haha siap aku pkai kot lgi tuh.



ha! nilah tmpat raja muda nazrin tuh nk duduk.hehe



ank spe la ni.shopping bukan main lagi.
beg2 smua ni tok tetamu V.I.P N V.V.I.P


hari sebelum perasmian aku,yana,fara n iera terpaksa duduk kat sekolah n balek lmbat smpai kol 10lebih.dh lah kami semua pkai bju skola.huhu tpi best wok.menikmati suasana mlm di sekolah.
pada majlis perasmian tuh,aku n fara jdi penyambut tetamu.best.dpt jmpa ngn V.V.I.P siap senyum lagi tuh.pastu sedang kami buat kerja ad sorg kameraman ni tetiba je tgkap gmbr aku n fara.dua kali lak tuh.aish,hehe k la.tata



No comments :